Ray Allen_20 **kaLLi barış'ı kaLede de oynatabiLr diye düşünüyorum.....çünKü soNuç iç açıcı:( ......**
Gamemaster Ya Bu Kadarda Olmaz Pess!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
N20 Orjinal Mesajı Yazan: bart_ geçmiş olsun :( :D siz 8 tane yerken biz size destek oluyorduk gülüyorsun bir de. ne diyim, konyanın, rizenin, manisanın, ankara'nın, sion'un bedduası tuttu heralde.
Ray Allen_20 **yaptığın büyüK terbiyesizLiK arkadaşım.....bu sonuç üLKemizé eKsi puan kazandırıyor......hiç bir türk takımı şamp. ligine doğrudan katıLamadığında ahKam kesme güLeceKsen....**
N20 İşin garibi maç 5-0 iken Ümit ve Arda hala yerlerde amaç ne anlayamadım. Orjinal Mesajı Yazan: bart_ Ben çok koyu Leverkursen fanatiğim o yüzden seviniyorum. belli ediyorsun söylemene gerek yok. ayrıca ben de çok koyu GS taraftarıyım çarparım adamı.
Gamemaster Orjinal Mesajı Yazan: __MateJa_Kezman__ yaptığın büyüK terbiyesizLiK arkadaşım.....bu sonuç üLKemizé eKsi puan kazandırıyor......hiç bir türk takımı şamp. ligine doğrudan katıLamadığında ahKam kesme güLeceKsen.... Katılıyorum Adam Fenerbahçeli Yani Alıntı Yaptığım Kişi Bu Maçta Galatasarayı Tutuyordu Bu Ülkemiz İçin Arkadaşlar Lig Ama Başka Bu Avrupa Türkiyemize Destek Olmamız Lazım;)
N.G. BARISH Hep Türk takimlarina Destek Avrupada, ama bu kadarda olmaz. Evet Besiktasi unutmadik, ama ilk macta onca Pozisyonu degerlendireme sonra gel bes tane ye. Offff cok kötü oldu Insallah Fb tur atlar.:(
N20 Allah belanızı versin. başka söze gerek yok. Ama merak etmeyin, bu maçın intikamı birinden çıkacak.
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: N20 Allah belanızı versin. başka söze gerek yok. bir de iltifat mı ediyorsun?(!) "Bela", Kalli'ye söyleyebileceğimiz bir iyi niyet sözü!
bart_ Sezon başında, işte alman disiplini budur! işte alman teknik direktör falan denildi, bir farklı mağlubiyetleri yarın gazetelerde kalli yerden yere vurulcak. Ya hep arkasında olunsun veya hiç şans tanılmasın derim.