Devil Man herkez lincoln die bağrıor bence hemen girmeli lincoln oyun kuracak adam yok gol atıcak adam yok nonda da girmeli
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: N20 soyunma odasında sağlam 1 fırça lazım. evet ama yönetimden Kalli'ye!
Ray Allen_20 **oLacaK şey değiL....gs gbi bir taKım böyLe bir sKor değiL.....hiç kimse darıLmasın ama, demeKKi neymiş emin konuşmamaK gereKmiş;)**
tpc_HaykoliK artık önümüzdeki hamburg maçına bakalım pehh allah belanızı.............:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
Ray Allen_20 Orjinal Mesajı Yazan: SLaM_DuNKeR artık önümüzdeki hamburg maçına bakalım pehh allah belanızı.............:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad: hamburg maçı fLn yoK.......avrupa bitti:(