Orjinal Mesajı Yazan: Cemil KAYA
beyler son puan durumu ne alemde yoksa tarık gerilerdemi
Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren
Tarık napmış öyle yaa:eek:
Orjinal Mesajı Yazan: Gamemaster
Çok Garib:S
Cemil Abi, Eren, Mustafa sakatlarım olduğu için gerilerdeyim. En büyük umudum Rooney 4 ay, Terry 3 hafta , Lampard 3 hafta , Cech 2 hafta...:(:( Bu yüzden gerilerdeyim. Ama sakatlarım iyileşsin yükseklere çıkmaya çalışacağım:)