ThE _wOLF_ Şampiyonlar Ligi Grup F(rakiplerimiz) 1.**Valencia** 2.**Beitar Jerusalem** 3.**Sporting Lisbon**
Ottoman Saktlarım olduğu için çok kötü geçti.Sakat olan oyuncuların hep as oyuncular olması beni zorlandırıyor.
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: xKale71x ??????? Arkadaşım sürprizmisin..??????? Bu ne Allah aşkına:confused: Ya bu arada devam etmiyomu Çağlar&Tarık;)