Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Güzel bir galibiyet kesinlikle güzel bir sonuc ve Adriano patlamıs ;) Tebrikler ( Adriano'yu kurtardın demek sonunda gece hayatından :P :D )
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: apocalypsedgs :D:D bu arda adriano kiralık mı bonserwisiyle m alındı?? Sapına kadar bende:D:D
Ali GEMICI Orjinal Mesajı Yazan: ThE _wOLF_ Transferlerim oldukca iyi transferler ama cogunu chelsea'den çorlamışsın :D :D :D
_extinction_ Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Orjinal Mesajı Yazan: apocalypsedgs :D:D bu arda adriano kiralık mı bonserwisiyle m alındı?? Sapına kadar bende:D:D insallah basarılı olur da manu ile birlikte çok zewkli 1sezon izleriz , basarılar...
Ottoman Evet bunlarda benim transferlerim. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_extinction_ offfff baştan beri heyecanla beklediim karşılaşma! ! ! 2nize de başarılar iyi olan kazansın şimdi dershane sınawım war akşama doğru geldiğimde okuyabileceğim ancak ve emin olun gün geçmeyecek benim için:cool: tekrar tekrar başarılar size;)