**DUYURU!!!**
Sevgili **SCN üyeleri.Özel hayatımda yaşamış olduğum bazı problemler ve seneye girecek olmama rağmen bu seneden başımı ağrıtan kahrolası ÖSS yüzünden SCN de bulunan Ortak Kariyer-Chelsea ve FC Schalke 04 kariyerlerimi sonlandırıyorum.Yaza kadar SCN** de sadece yorum yazmayı düşünüyorum.Yazın ise bütün turnuvalara iştirak etmeyi...Beni anlayışla karşılayacağınızı tahmin ediyorum.Bugüne kadar yorumlarını eksik eden etmeyen herkese teşekkür ediyorum.
Saygılarımla **_ottoman_**
NOT:Bu kariyere diğer arkadaş(lar) devam edecektir.