transfer sezonuna varmak için yine hızlı gittim.buraya ss koymadan.kısaca özet olarak yapmış olduğum maçlardan ve transferlerden bahsedeceğim.ara transfer sezonunda hareketli günler geçirdi Steaua Bucuresti takımı.
önce maçlar;

Şampiyonlar liginde inter ile kendi sahamda yaptığım maç sonucu 2-2 olunca ikinci tura çıkmayı garantiledim.son maçta kadıköyde yenilmeme rağmen 2. tura çıktım.hedefime ulaştım.bundan sonrasına gidemem çünkü rakip Barca :(
ligde ise neredeyse gol yemeden devam ediyorum.uzun süredir uyguladığım taktiği değiştirerek sonunda Steaua takımına uygun olan taktiği buldum.aslında eskiden beri oynayanlar iyi bilirler taktiği 4-1-3-2 taktiğinin revize edilmiş halini uyguluyorum ve gayet de başarılı oldu takım.
transferlere gelince;
ssleri koyuyorum siz karar verin nasıl olduklarına.




ayrıca serbest transferden iki genç oyuncuyu kadroya kattım ileride iyi iş yapacaklarına eminim.


Tabi takımdan ayrılanlar da oldu.onların listesi de geliyor.
