
ligde çok fazla heyecan kalmadı açıkçası.bundan sonrası sadece avrupada söz sahibi olmak için.bu seneki avrupa defterini Barca karşısında kapatmak zorunda kaldık.onun dışında herşey gayet iyi gidiyor.ligin çok sert olması sebebiyle birçok oyuncumu da kullanmak durumunda kalıyorum,bu da ister istemez kadronun çok fazla derin olmasını gerektiriyor.
Ligin bitmesine 8 hafta kala şampiyonluğu ilan ettik.bundan sonra prestij maçlarına çıkacağım.tabi ligdeki bu başarıda Stancunun payı büyük.sadece ligde 15 gol 8 asistle iki istatistikte de 2. sırada şu anda.ayrıca 2. devre başında yapmış olduğum transferlerin takıma çok iyi katkı yaptığını da söyleyebilirim.

ayrıca Caner Kader'in takımında transfer çalışmaları hiç bitmez ;) Villareal takımından serbest bırakılan Alex Garcia takıma bedelsiz olarak dahil edildi.
