Canerati10 transferler devam ediyor.zaten menajerlik konusunda en iyi becerdiğim taraf kar etme kısmı.transferlerin son gününde yeni ssleri koyacağım.
yasinmutti dostum hngı lıglerı sectın ?(pablo vıttı bnde cıkmıyoda)2007 de adamımdı her oyuna alırdım da o yuzden sordum???
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: yasinmutti dostum hngı lıglerı sectın ?(pablo vıttı bnde cıkmıyoda)2007 de adamımdı her oyuna alırdım da o yuzden sordum???
Canerati10 şu anda hiç memnun değilim.bencilliği yüzünden çoğu maçta takımı sıkıntıya soktu.yerine bir golcü aldım zaten.alıcısı da var.sanırım satacağım.
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: tosba91 caner abi gelen en ii 3 kişinin ss ini koyarmısın?? bide giden en iyi oyuncun? özellik olarakmı?yoksa verim bakımındanmı?
Pierre Van Hooijdonk Caner Abi merak ettimde Romanya liginde yabancı olayı nasıl? Valla senin transferlerden hiç bir sınırlama yok gibi gözüküyo bi sınır tanımamışsın:D
Gamemaster Göze Dikkat Çeken Transfer Göremedim;) Bide Ben Steaua Bucuresti Şampiyonlar Liginde 2-0 Yendiydim:p
Canerati10 valla arkadaşlar uzunca bir müddet fm oynamaya ara verdim.açıkçası biraz sıkıldım,sürekli aynı şeyleri yapmaktan.eğer devam edersem yine sslerle sizi haberdar ederim.
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: emre200 Caner Abi merak ettimde Romanya liginde yabancı olayı nasıl? Valla senin transferlerden hiç bir sınırlama yok gibi gözüküyo bi sınır tanımamışsın:D yeterlidir umarım ;)
Canerati10 hatırlattınız bana 2 maç yaptım üstüste.ssleri geliyor. Bu arada şampiyonlar ligi grupları belli oldu. 2. torbadan girdik kuraya ve gruplar şu şekilde oluştu.
nvrmnd fenerbahçe ile aynı gruba düşmüşün :D bu sefer en az UEFA ya gidersin o gruptan..fenerbahçe ve brugge karşısında alabileceğin galibiyet veya galibiyetlerle, 2. olarak bile çıkabilirsin.. bol şans.
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami o gruptaki hedefin??? Hedefim en azından UEFA kupasına kalmak.orada daha fazla ilerleyeceğime inanıyorum.kadrom şu anda şampiyonlar liginde üst seviyelere oynamaz.