kemali sattım.ayrıca takımda büyük bir revizyona gittim.transferler ssleriyle birlikte burada olacak.önce bu arada yapmış olduğum maçlar.

Real Madrid mağlubiyetiyle avrupa defterini malesef kapattık.ligde de Otelul karşısında çok kötü bir mağlubiyet aldım(gollerin ikisini 16 yaşındaki çocuk attı.)
transferler ise sırayla geliyor.
1-Gabriel Torje:Genç yetenek ısrarlı takibim sonrası 3 M avro ücretle Steaua'ya katıldı.

2-Marius Popa:Kaleci konusunda yaşadığım sıkıntıyı gidermek amacıyla kadroma dahil ettiğim başarılı bir kaleci.(aynı zamanda kaleci antrenörünü de daha kaliteli biriyle değiştirdim.)

3-David Prieto:Sevilla takımından serbest bırakılan Prieto ücretsiz olarak takıma katıldı.Hızlı defans oyuncusundan beklentilerim fazla.Radoi ile uyumlu olurlar diye umuyorum.


5-Lucian Dobre:Sağ beke alternatif olması amacıyla alınmış bir oyuncu.
ayrıca takımdan ayrılan bazı isimler de oldu;
Kemal Aslan ==>Ankaraspor-3,8M avro
Kleberson ==>Standard-6,5M avro
Dorin Goian==>Rennais FC-4,6M avro
Valentin Badea==>Piacenza-2,8M avro