Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren
Off sakatlar kötü olmuş abi ama toparlarsın;)
+
Orjinal Mesajı Yazan: tosba91
sakatlar çok kötü olmuş ama güzel gidiyor başarılar
sakatlar henüz daha belimi bükemedi.birazdan ssleri vereceğim.ama daha zorlu takımlarla oynamaya başlayana kadar bu sakatlıkların düzelmesi lazım.
Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy
Caner abi bu sezonki hedeflerin neler?
Bu sene ligde şampiyon olmayı ve şampiyonlar liginde gruplara kalmayı hedefliyorum.açıkçası bu kadromla şampiyonlar liginde grup 3.sü olup UEFA'ya kalırım diye düşünüyorum.asıl hedefim o kulvarda başarılı sonuçlar almak.
Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_
Caner Abi biraz girmedik; yeni takımla coşmuşun:D Başarılar;)
valla sertaç sizi beklerken bi kariyere başlayayım dedim :D daha coşmadık hem,daha yapacaklarımız var.