transferler geliyor;
1-José Kleberson:Brezilya milli takım forması giymiş ve kariyerinde Manu gibi bir takım olan Kleberson takıma tecrübesiyle katkıda bulunacaktır.takıma ücretsiz olarak katılmıştır.

2-Eduardo:Bahia'nın genç yeteneği.Takımın geleceği için muazzam bir transfer olarak görüyorum.450bin avroya alınmıştır.

3-Bruno Fontes da Mota:Hem Brezilya,hem İsviçre vatandaşı olan da Mota takıma gelecekte büyük başarılar yaşatacaktır eminim.takıma ücretsiz olarak katılmıştır.

4-Pablo Vitti:Genç ve hızlı bir forvet.herkes biliyordur sanırım.bilmeyenler özelliklerine bakarak da anlayabilirler.avrupa kupası maçlarında kozum olacak oyuncu.55bin avroya satın alındı.4 hazırlık maçında 3 gol 1 asist verileri ne kadar hazır olduğunun göstergesi.

5-Dorian Andronic:Gözlemcimin tavsiyesi üzerine aldım.geleceğin yıldız defanslarından olacağını umuyorum.

tabi gelenlerle beraber aramızdan ayrılan oyuncular da oldu.Zapata ve Zaharia gibi isimlerle yaşlarının artık 30a yaklaşması ve para ihtiyacı sebebiyle yol ayrımına gidildi.bu iki isimden 4,5M avro gibi bir kaynak elde edildi.