Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_
Abi bendtner valla ucuza gelmiş tebrik ederim
sözleşmesi bitmiş serbest kalmıştı.yani bedava.baya ucuza gelmiş değilmi?yalnız kötü nokta takıma gelmesini sağlamak adına sadece bir yıllık bir sözleşme verebildim.sezon sonunda kontratı bitiyor.devre arasına kadar sözleşmeyi yenilemem gerekiyor.
bu arada Bruno Formigoni Gençlerbirliğinden ücretsiz geldi.bana geldiği gibi de Türk vatandaşlığına geçti.şu anda Anselmo Ramon da süreyi doldurdu.umarım en kısa zamanda o da Türk vatandaşlığına geçer de yabancı alma şansım olur.