Roy Keane FTK alman çok güzel olmuş.Lige fırtına gibi girmişsin yine,Nicklas Bendtner harika olmuş Caner Abi:)
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: Roy Keane FTK alman çok güzel olmuş.Lige fırtına gibi girmişsin yine,Nicklas Bendtner harika olmuş Caner Abi:) Sağolasın ;) daha neler gelecek Altay'a takibe devam...
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Hımmm....Kimler gelcekmiş:) en azından almayı düşündüğüm ismin forvet olmayacağı kesin.elimde Bendtner,türk vatandaşlığına geçmiş bir anselmo ramon,mevlüt erding(erdinç) ve chermiti var.
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ oh abi ya şu Trabzon'u yenmişsin.Sinir oldum Fener nasıl yenemedi ya.Hala şoktayım:( :D
Canerati10 Lige bjk'ya yenilmemize rağmen bremen deplasmanında gücümüzü gösterdik ve gruptan büyük bir bağarıyla ayrıldık.
caglar92 aga sana 2 oyuncu biri defans mancienne diye oyuncu diğeri scott sinclair orta saha forwet muhteşem al ha aklıma geldi bi de arias ileride çok iyi fiyata satarsın ŞUNU DİYORUM DENE VE GÖR
srommels Orjinal Mesajı Yazan: _Nilmar_ oh abi ya şu Trabzon'u yenmişsin.Sinir oldum Fener nasıl yenemedi ya.Hala şoktayım:( ama arada fark var, bu altay öbürü ise fener dikkatine parmağımı sokarım.
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: e_f_e helal olsun valla dudaklarım uçukladı bir izmirli olarak sevindim :) ben bu takımı bir yerlere getirebilmek uğruna Everton'dan gelen sözleşme teklifini reddettim.Altay'ı avrupada belli bir yere getirmeden kolay kolay hiçbir yere gitmem.
Canerati10 Şampiyonlar Ligi'nde kuralar çekildi. Ayrıca lig son sürat devam ediyor. FTK'da ise grup maçları tamamlandı. Devre arası yaklaştığı için bazı eksik gördüğüm noktalara transfer yapma niyetim var.oyuncu araştırmaları sürüyor...
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: Sergio Leonel Aguero Abi süpersin valla:)Çok iyi gidiyorsun. sağolasın transferler takıma katıldı ;) işte yeni oyuncularım. Nicolita S.Bucharest takımından tanıdığım bir kanat oyuncusu.onu Premier lige satmıştım.özellikleri çok iyi görünmese de hızıyla her şeyi yapabiliyor. ayrıca her ikisi de takımlarından serbest bırakılan oyuncular oldukları için bonservis parası ödenmemiştir.
Canerati10 Orjinal Mesajı Yazan: kemaleyupoglu Abi taktiğini ve takım komutlarının ss sini atarmısın?