Şampiyonluğu ilan ettikten sonra iddiamız olmadığı için yedekleri de dahil ettiğim maçlarda puan kayıpları oldu.ama şampiyonluğun tadını 3 hafta önceden çıkartmak ta güzelmiş :)



Beşiktaş ile yaptığımız FTK maçını da zor da olsa alarak sezonu 2 kupayla tamamladık

A.Ramon bu sezon grafiğini arttırmasına rağmen altın ayakkabıyı Kayserispor'un golcüsü Pedro Oldoni ye kaptırdı.
