Orjinal Mesajı Yazan: obaa
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: obaa
yaw yamayı indrdim kurdum ana yedek var içindekileri 08 dizinine attım ii güzel tr yamayı nereye kurcam 1 . cisi gsyi seçiyom maç açılmıyo faceler yok çimler yok lig tv yok nasıl yapcam cvp yha
cvp yok arkadaşlar yardım edin yaa bi yardım ama yama çıkarıyonuz yardım etmiyonuz
1.sorunu osss şöle yanıtlamış:
türkçe yamayı önce masaüstüne çıkart.Sonra o masaüstüne çıkan dosyayı
C:\Program Files\Ea Sports\Fifa 08\data\cmn\fe
klasörünün içine at.
2.sorunun cevabını ben bilmiyom galatasarayli67 kanka daha iyi bilir yada benden daha gelişmiş birisi
EDİT:
he o dediklerini yaptıktan sonra fathbuilder yaptın mı?