Emre hocam başta sen olmk üzere tüm ekibi kutlarım.Böyle bir yama yaptığınız için.Emeğinize sağlık.
Maalesef boyutu büyük olduğu için ben yamayı yükleyemeyeceğim.Onun için sizden küçük bir isteğim var.Acaba R.Carlos'un son yaptığın facesinin linkini verebilirmisin.Ama lütfen bu küçük ricamı kırmayın.(eğer Emre hocam veremezse carlos facesinin linkini sen verebilirmisin CANGELE hocam ?)
Çalışmalarınızda başarılar...