neco-fifa !!! arkadasım konuda actım ama kımse ılgılenmedı ustad elımde klasık oyuncalrı menejer moda ekleyıp oynayan bırınden aldıgım dosyalar var bunları acupload edıp modlar yapar diye konu acıp lınki verdim ama dilencılıkle suclandım!!!! creation master ve windows sorunlarımdan dolayı yukleyemıyorum bırturlu!!! eger vakıt ayırp bunu dırek setup yada kopyala yapıstır yontmıyle bı yama yaparsan cok memnun olurum!!!!! ayrıca elımde gs uefa kupasını kazanan kadronun yamasıda var eger olur dersen sana onuda gonderırım onla ılgılıde bı yama yaparsın ben hem yenı hemde fazla bos vaktım olmadıgından pek beceremıyorum!!!! arkadasım sana linki verıyım http://rapidshare.de/files/38562626/_fifa_08_kalsik_oyuncular__by_zzcoolksk.rar.html
kardes bana ayrıca zzcollksk@hotmail.com danda ulasabılırsın senden rıcam bana yaparım yada yapmam demen !!!!!
İLGİ VE ALAKA GOSTEREN HERKESE SIMDIDEN TESEKKUR EDERIM!!!!!