Dio Hudson Bu Kadar Güzel Bir Yama Elbette Uzun Zamanda Yapılır.Sabırsızlanmayın Tebrikler neco_fifa;)
venomX yama güzel olacağa benziyor en yakın zamanda inşanllah çıkar takım logoları çok güzel bu arada
Burakjean Ronaldinhonun resimde ayakkabısı sarı ama gerçek oyunda siyah acaba futbolcuların kramponları bozulurmu???
cglr Orjinal Mesajı Yazan: SouND_Of_DarkNeSS arkadaşm bnde EURO 08 yaması war bu forumdaKi oNLa çaKışır mı çıKartacağın yama ? elbette çakışır ... birinden birini seçmek zorundasın ... akıllıca bir seçim yapıp hangisini seçiceğini biliyorum...;)
YUSUF_MALDONADO kardeş haftalardır oyalıyosun bizi ama haklısın uzun iş tabii. ama bize bi gün var c.tesi demissin s.tesi linki verionmu.lütfen cawap
Ray Allen_20 Orjinal Mesajı Yazan: cglr Orjinal Mesajı Yazan: SouND_Of_DarkNeSS arkadaşm bnde EURO 08 yaması war bu forumdaKi oNLa çaKışır mı çıKartacağın yama ? elbette çakışır ... birinden birini seçmek zorundasın ... akıllıca bir seçim yapıp hangisini seçiceğini biliyorum...;) yama yapımcısından cvp aLmayı tercih ederm;)
neco_fifa Eğer başka yama yüklüyse büyük ihtimalle uyuşmazlık olabilir.tekrar yüklemeni tavsiye ederim;)bu yama için