narkoters Bu arada biz 14 Tane Stad eklicektik anadoluda dahil olarak yanlız fifadelisi.net sitesinin oldugundan koymadık.sadece 4 büyükler varr
neco_fifa Arkadaslar Ben Haftaya P.Tesi Evime Gidiyorum. Su Anlık Yama ,yapımcılardan Berke verdim biraz bişeler kalmıs onunda zamanı yok galiba haftaya kaldı.
venomX arkadaşlar yamayı next next şeklin de yayınlayın ama birde normal creation master ile eklenenini yayınlarsanız sevinirim lütfen rica ediyorum
neco_fifa Creation Master ile eklenene hiç gerek yokki arkadasım Direk Setup ile sorun olmaz;) zaten direkde CC 'ye eklenir yüklenenler
neco_fifa küçük yamalarda sorun olmaz bunu ekleyince ancak TSL ye benzer yamalar yüklü ise büyük ihtimalle anlaşmazlık olabilir ama 08 oldugundan olmayada bilir
sedat_gencfb Orjinal Mesajı Yazan: messi18 benim hiç ümüdüm yok çıkmaz bu yama boşuna heveslenmeyin İyi ozamn her yamada böyle düşünelim arkadaşlar hiç bir yama boşuna çıkmaz ozamn fazla beklemeyelim :D:D arkadaşım zaten bu konunun açılmasıda yeni oldu merak etme haftaya çıkar :D