emre0591 Neco sen yanlış anladın ben oyuna yüklemeyi biliyorum foruma göndermek istiyorum sizin için. Onu nasıl yapabilirim???
cglr arkadaşlar muhteşem bir yama olucağı kesin ama amblemleri bozmasaydınız keşke... bir arkadaş tr spikerle alakalı bişey söylemiş yamalarla tamamen bağımsız spiker arkadaşım çünkü sırf ses klasörü etkileniyo o tip yamalarda bildiğime göre ... şaet türkçe spiker çıkarsa oyuna rahatlıkla eklenir yamalarada zarar vermez.... bu yamayla ilgilenen arkadaşlar tavsiyeleri veya istekleri dinliyorsa lütfen Shabani Nondanın faceini adam akıllı yapın çünkü ben hastayım nondaya... teşekkürler...
venomX güzele benziyor ama tr spiker olacakmı birde yamayı çıkarınca creation master şeklinde yükleneninide yayımlarmısın winrar dosyası ile
narkoters Arkadaslar bende Neco ile birlikte Yamanın yapıncılarındanım.. Neco 1 haftalıgına tatile gitti yamayı bana devretmişti ben cıkaracaktım.. ancak sadece mini Faceler kalmıs bitince heemn yayınlayacagım.Saygılarımla
_Kartalizma_ Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlueray boyutu ne kadar olur ? bencede boyutu ne kadar olur peste bi yama vardı 1gb falan demişlerdi buna benzerde
_Kartalizma_ Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlueray boyutu ne kadar olur ? bencede boyutu ne kadar olur peste bi yama vardı 1gb falan demişlerdi buna benzerde
cglr Orjinal Mesajı Yazan: _Kartalizma_ Orjinal Mesajı Yazan: cimbomlueray boyutu ne kadar olur ? bencede boyutu ne kadar olur peste bi yama vardı 1gb falan demişlerdi buna benzerde yok artık 1 gb :d en fazla 100 mb...