Orjinal Mesajı Yazan: Venom
Tamamı yerli oyuncularla da başarılı olunuyormuş bunu gördüm ben bugün.
Yaaa bırak allahını seviyorsan iyiki bugün gördün iyi oldugunu ! yarında görebileceğine inanıyorsan o zaman hep böyle çıksınlar. 1 kereden bişey olmuyor malesef . zevkinden türk çıkarmadı kallide mecburiyetten herşey..
Kabul ediyorum kötü oynadık hatta rezil bi futbol oynadık. yıllardan beri EZDİĞİMİZ takıma çok aciz oynadık. Bunun böyle olmasının tek sebebi FB'nin kendine aşırı güvenmesi hatta sırf FB'nin değil birçok GS'linin bile umudu olmadıgını biliyorum. Böyle bi tablodu bu durum bizi fazla kötüye itti. çünkü FB kendini çok yukarlarda görüyordu bi bakıma da iyi oldu diyebilirim silkelendik sonuçta yenilmeden de atlattık. ama işte 10 maç oynasan Kadıköyde 1 beraberlik çıkarırsın o da bu olur. ( son 11 maçta 2 beraberliğiniz var diye biliyorum )
Futbolcularımıza gelince göze çarpan 2 oyuncu vardı o da Selçuk ve Volkan üzerlerine düşenin fazlsını yaptılar özellikle Selçuk performansını çok yükseltti son haftalarda. Alex ve Deivid sadece normal oynasalar iş değişebilirdi. Zaten hücum kanadı diye bişey yok FB'de bu çok kötü Semih'te taktiği işleten tek adam ama Karşısında ''BALTA'' bi defans olunca napsın oyundan çıkamak zorunda kaldı. Servet gibi topçu olmaz olsun yemin ediyorum bi forvet oyuncusu olmak hiç istemezdim adama önce insanlık dersleri , ayakta durma dersleri vermeleri lazım bence . söylencek onlarca satır cümle var tek cümleyle bitirmek gerekirse; FB bu aşırı güvenle gene Türkiye Kupasına veda eder gibi ...