Orjinal Mesajı Yazan: ÁĸЯΑΡ
o öküz gibi bakan defansa rağmen gol atamadınız yaa buna yanarım ben.. ama umudum inş. olacak bigün.. inş o aslan dansını yapacaklar.. sanırım bu sefer oldu :D
Bu mesajına bakıp karar alan Galatasaray Futbol Takımı bir dahaki maçta eğer gol atarlarsa Harmandalı oynayacaklarmış.. :)
Dua et Nonda sakattı bu maç için..Yoksa çok farklı bir maç izlerdik..