Sanirim sezonun en kötü futbolunu oynadik. Selcuk haric dökülyoduk. Bide Zico da deli oldugum, ilk degisiklik hep Ugur-Wederson. Baska bisey bilmiyomu bu adam? Deivid dökülüyor, disarda Kazim bekliyor. Kezman bitmis.Aurelio hayal kirikligiydi bugün.
Firat Aydinus yine Anti-Fener'li oldugunu kanitladi. Ümit Karan macin basindan beri hakemle ugrasiyor Lugano ilk itirazda yedi sari karti. Sonrada 2. sari karttan gitti, ki o hakliydi. Ümit Karan sariyi önceden yeseydi maci bitirimiydi? Ugur Ucar'in ilk yarida arkadan faulü var kart yok. Servet'in Semihe yaptigi faul direk kirmizi. Rezil bir hakem.
Gs bizden cok üstün oynamadi. Sadece daha cok pozisyon buldu. Hatta bizim birtane %100lük pozisyonumuz yok. Cok kötüydük ya.
Benim icimden yine kupa baska seneye kaldi gibi geliyor. Semihte gitti. Eger uzun süre sakat kalirsa mecbur forvet almamiz lazim. Kezmandan hayir gelmez artik.