Orjinal Mesajı Yazan: tommy89
Takım çoşmuş yaww tebrikler :)
Sağol Tolga:)
Ve diğer maçlar!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
İlk milli maçım. Biraz zorlu bir rakipti.:o

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
İkinci maçımda rahat bir oyunla kazanmayı bildik.:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
CL GRUP MAÇI
MAN UTD:0 STUTTGART:0