Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: apocalypsedgs
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: apocalypsedgs
Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_
HEZİMET!!!


Manu 10 kiş kaldığı maçı rekor bir skorla verdi.:mad:
marica yı werder e almıştım , adam harika işler çıkarıyodu herhalde arsenalde de öyle bi ss sini koyar mısın merak ettim de...
bi de guardado , deportivo daki guardado mu??ben çok almaya çalışmıştım , ben 40milyon teklif ediyodum ama inter 70milyon küsur ytl werince gelmedi adam:D
Evet Deportivo'daki Guardado. Ama merak etme kancayı taktım ikisinede. Ss i koyarım birazdan
ikisinede derken?