Hazırlık maçlarım devam ediyor.


Kupayı kaybettik.Üzgünüz ama ligdeki maçlara bilendik;)

Bu arada Meksika'nın başına geçtim. Vatana millete hayırlı olsun:)
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
İlk lig maçında çok iyi bir performans gösterdik.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
İkinci haftada ;ilk hafta Everton dan 7 tane yiyen Colchester e 2 tane attık.:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
23 tane şu attığımız maçta gol atamadık.Bu oyun da bazen fazla saçmalıyor. Orta sahadan gol atan Rooney boş kaleye atamıyor:(

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

