Ottoman Evet ya kötü oldu ama neyse seneye artık...Ve artık sonuna geldiğmiz ligden bir maç daha. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ve ligin son maçı. Her zaman yedek olan Guzman benı kurtardı.
White Albatros devam ediyosun değilmi kariyterin çok güzel messi ronaldinbho gibi yıldızlar katmaya bak
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: tosba91 ya tarık sen sertaçla bi ortak kariyer yapsana...çok muhteşem bir kariyer olur.. İnşAllah yaparız bakalım ilerde düşünürüz.;) güzelde olur aslında.Bakalım sertaç ne diyecek...
Roy Keane Clde penaltılarla elenmen kötü olmuş:( Seneye bütün kupalarda şampiyonluk bekliyorus tarık senden;)
Ottoman İşte ligin son durumu Ligdeki oyuncu verileri Ve dünya klüpler sıralaması xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Arkadaşlar yeni sezon maç SS lerinin haftaya koyacağım.Şimdiden teşekkür ediyorum.
Ottoman Vazgeçtim .Yeni sezon ilk hazırlık maçımı yayınlıyorum. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Ve bir yıldız daha:)