Ottoman valla çok üzgünler:D yok şaka şaka sadece bi kaçı onlarda önemli değil parka felan götürcem :D
_Mokoena_ İngiltere'de 16 kişilik kadro + 12 kişilik fazlalık :eek::eek::eek: Bari Reserves'e yolla;):D Eğlensinler:D:D
Ottoman orsaı reserves değil öksüzler kampı oldu daha ordaki yıldızları sölersem ağzınız açık kalır:D:D:D:D
tommy89 Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ orsaı reserves değil öksüzler kampı oldu daha ordaki yıldızları sölersem ağzınız açık kalır:D:D:D:D :D :D :D :D :D :D
Cemil KAYA Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ satıcam cemil abi alırmısın:D tarık menü de neler var belki işime yarayan olursa bir bakarım :D:D:D
Ottoman Mert kusura bakma orası çok karışık ama maç ss i koyim bari onun yerine:) ( Bu arada özel mesajlarına bir bak istersen;):D )
Roy Keane Rooney süper oynuo yaw İngiltere'de bi ondan bide Ronaldo'dan korkuyorum zaten:D Veloso düzelir olum dha yeni geldi adam bi dur alışsın;)
Cemil KAYA tarık rooney coşmuş ama yinede değeri çok düşük 27,5 milyon en az 40 milyon paund olması lazım bence
Roy Keane Rooney'e bak bee..Benim ligdede coşmuştu:D 38 maç 43 gol ama değeri 27.5m pound düşük gibi geldi banada:S