Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_
Tarık tebrikler... Harika gidişat...
Bi de kariyer ismini
Kırmızı Şeytanlar Kariyeri
şeklinde yapsan tam süper olacak:D
ne demek sertaçcım:D emrin olur:D
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Rövanş için avantajlı skor

Birazcık zorlandığım maçta 3 puanı aldım


