xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
DUYURU!!!
Sevgili arkadaşlar;bu gün saat 16:00-17:00 itibari ile yaklaşık 1 hafta online olamayacağım.Doğal olarak kariyere de mesaj atamayacağım.Bu yüzden Admin ve Moderatörlerden konuyu kilitlememelerini rica ederken bana karşı yorumlarını esirgemeyen kardeşlerimdende özür dliyorum.
A.Tarık YAZICI
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kupadan sonra ligdede yendik. Celsinho sonradan girdi ve takımı rahatlatan golü attı.Bu adam harika:D
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kalecimiz Akinfeev'in devleştiği maçı almayı bildik.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Golü attıktan sonra biraz rehavete kapıldık ama ligde namağlup gidioz bakalım nereye kadar