JUVE'Yİ YAKTIK!

Başta gol yememize rağmen güzel bir maç çıkardık .Galibiyetle döndüğümüz için mutluyuz:)

Beyler çok ilginç bir maç olduğu için koydum baya gollüymüş:D

Rahat bir galibiyet aldık. Gençken aldığım ve şu anda 21 yaşında olan Celsinho ilk lig maçında bence iyi oynadı.