Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Rooney yine atmış yaw:D abi ben napi acaba kessem mi Rooney i zevki kalmadı:D sakatlanmıyoki kerata:D
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Rooney yine atmış yaw:D abi ben napi acaba kessem mi Rooney i zevki kalmadı:D sakatlanmıyoki kerata:D :D:D Ne güsel işte oynadıkça atıyo,attıkça kazanıyosun fenamı tarık?