**Mert Kuroğlu bugunku basın toplantısında;**
"Newcastle ekibi bu kötü gidişe en kısa zamanda son verecekdir,takımdaki bütün oyuncularıma tek tek guveniyorum,son maclardaki beraberlikler ve maglubiyetler üstün taraf olmamıza rahmen sanssızlkla geldi.Daha ligin baslarındayiz ligi suan ki konumumuzdan kat kat ustun bi mevkide bitirecegiz,lig uzun bir maraton ustusinden gelip zirveyi zorlayacagız.Uzerimdeki sorumlulukları biliyorum elimden gelenleri suana kadar gosterememiş olabilirim eleştirilmem normal ben profesyonel bir teknik adamım butun eleştirilere acıgım."dedi.Ayrıca Genc teknik adam savunmada sorunlar yasadıgını bunu gidermek için elinden geleni yaptıklarını da sozlerine ekledi.