Roy Keane valla numan chelsea'yi ezmişin tebrikler:D mertte chelsea maçıyla çıkışa geçti.. Man.Utd. karşısında galibiyet beklioruz:)
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Ssleri bekliyoruz beyler.. beyler numan olmadıgından muhtemelen yarın oynarz ssleri size sunarız ii geceler:)
Roy Keane Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Ssleri bekliyoruz beyler.. beyler numan olmadıgından muhtemelen yarın oynarz ssleri size sunarız ii geceler:) hm sabırsızlıkla bekliyorus ssleri..
nouman_cr9 **ewet ya misafir fln qeldi bide yarın öglen oynucagımızdan ilgilenemedm ancak iste smdi oturabildim ama kmse kalmadı:D:D ins yarın dewam etcez... newcastle saolsun chelsea yi yenince mac fazlamla lider oldum:D:D:cool:**