nouman_cr9 yok boyle sanssızlık ya..90+2 de frikik ten yedim:( KUPADA: MANCHESTER CİTY:2 ARSENAL:0 ceyrek final rakip Chelsea
nouman_cr9 yanlıslıkla haber yerinede onu koymusum düzeltcem simdide scn ye bu aralar bisiler oluyo yaa:mad:
nouman_cr9 **oyundan ss atarım puan durumunu;) newcastle icin isler pekte yolunda gitmiyor ama ben cıkısa gececegine inanıyorum...**
nouman_cr9 **bu yıl sampiyonluk olmasada olur ama biz orta takımalr olarak bu sene olmasada kadromuz güclendikce daha iyi yerlerde bitircez insallah..buna sampiyonluk,sampiyonlar ligide dahil;)**