TuNdRaLoWeR Ben herkezin aksine Citizen'i favori olarak görüyorum..Fakat 2sinide seviyor başarılar diliyorum:)
Mert__ tskler yorumlar için yüzünüzü inş kara cıkarmıcam kadrom cok geniş ve güzell ilginize teskkur ediyor yorumlarınızın devamını diliyorum :P
uA_UNI Sezon sonunda şampiyonluk hakkında konuşmam pek doğru olmaz ama daha üst sıralarda olcak olan takım bana göre Newcastle United'dır.
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: uA_UNI Sezon sonunda şampiyonluk hakkında konuşmam pek doğru olmaz ama daha üst sıralarda olcak olan takım bana göre Newcastle United'dır. tesekkurler arkadasım yorumlar için..arkadaslar numan olmadıgı için bugun ss koyamıorz yarn muhtemelen oynarz ssleri yayınlarız :)
Roy Keane Her iki takımıda seviyorum ama Citizenlere karşı sempatim var ayrıcada şuanda benimde Man.City kariyerim olduğu için Man.City favorim..Bu arada başarılar:) Numan ben 4-1-2-1-2 oynatıyorum çok güzel oynuyolar tavsiye ederim..En son Newcastle Utd. maçında deplasmanda 4-1 ile geçtim:D Transfer olarak bence sol kanada alabilirsen Dimitri Payet'i al geleceğin yıldız adaylarından..Forvette Rolando Bianchi-Valeri Bojinov müthiş bir ikili..Neyse çok konuştum sen işini bilirsin..
nouman_cr9 lig dewam ediyor!!! bu macta cok iyi oynadık ve erken qelen qollerlede olsa farklı kazadık deplasmnda..
Mert__ hak etmedigim bi maglubiyetti karsı takm kalecisi mukemmel top oynadı 3-0dan 3-2 getirdm ama 4. gol bitiş dudugu anlamına geliyordu :(bu arada n'zogbia 2 ay sahalardan uzak arkadaslar :(
Mert__ 1-0dan :) taraftar ne istiosa siz karar verin :D ortasaha kurmakda zorlanıyorum :(özellikle emreyi arıorz :(
nouman_cr9 VAN DER VAART SONUNDA!! City klübü sonunda mutlu sona ulastı ve Van der Vaart ile sözlesme imzaladı haber resmi sitede yayınlandı..
nouman_cr9 KUPADA NOTTM FOREST:0 MANCHESTER CİTY:3 VE LİG: Liverpool'u süper oyun ve 2 farklı bi galibiyetle yendim süper oldu:D
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 KUPADA NOTTM FOREST:0 MANCHESTER CİTY:3 VE LİG: Liverpool'u süper oyun ve 2 farklı bi galibiyetle yendim süper oldu:D çok iyi gidiosun tebrikler taktiğin 4-4-1-1 mi?