Mert__ Caninin ortasahaya cok katkısı olacagını dusunuorm suan transfer bitmiş deil fakat her an bitebilir ..!!
nouman_cr9 HEYECANLI BEKLEYİS!! van der Vaart haberi tüm City taraftarını heyecen icinde bıraktı.İste son qelismeler:
Mert__ COK GUZEL BİR HAZIRLIK DONEMİ GECİRDİK.. özellikle owen sakatlıgını ii degerlendiren alan smith bu performansıyla formaya yakn taraf!! sakatlanan oyuncularımın hiç birisinin onemli bir seyi yokdur kısa donemli sakatlıklardır duyrulur :)
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: Dukebox hazırlık kampı iyi geçmiş Mert,ligde de devam etmesini dileriz..;) tsk ederim ii gectiginden emin olabilirsiniz :)
nouman_cr9 **vee lig basladı.. mert cok iyi baslangıc yaptı bende tam tersi berbat basladım ama kadrom cok iyi cok guzel bi sezon qecircegiz Newcastle ile birlikte:)**
TuNdRaLoWeR Ligi çok büyük merakla bekliyor(uz)..Benim gibi düşünen kaç kişi var acaba benim gibi düşünenlerden mesaj bekliyoruz:D:D:D
nouman_cr9 lige berbat bi baslangıc yaptıgımı soylemistim.takım oturmamıstı we düzgün bi taktik bulamamıstım ve sonuc:( neyseki 2. hafta fulham ı yenip 3 puanımı aldım bunada sükür dedim..artık kadroyu ve taktigimi yavas yavas oturtmaya basladım.ins dewamı qelecek galibiyetlerin.. bu arada Bianchi adından cok söz ettirecek!!!!!
nouman_cr9 **arkadaslar sizlerden bir tahmin sunmanızı istiyorum** **sizce ligin 3. haftasında Villa park'ta oynanan Aston Villa-Manc. City macını galibi veya skoru???** **lütfen tahminlerinizi esirgemeyin...**
TuNdRaLoWeR **Yok daha farklı ben skoru biliyorum ama sölemicem sürpriz olsun:D Bide Numan Westham'a çok pis yenilmişsin:( Neyse Villa maçıyla bu açığı kapatmış oldun..Mert sende Tottenham'ı çok iyi yenmişin..Takipçinizim..Devam:)**
Mert__ Rahat bir engeldi bizim için sorun olmadı bende skor istiorm macım boro'yla hadi beyler yorumlar :)
Ottoman **favorim newcastle:D ama man city de iyi rakım benim önerim 4-4-1-1 oynat daha ii olur bide AMC ye fenerden alex uçurur;)**