Canerati10 M.City tahmin ettiğim gibi çok güzel bir giriş yapmış lige.tebrikler Nouman. mert şöyle taraftarları sokaklara dökecek bir transfer geliyordur umarım.
nouman_cr9 **bnde trasnferlerimi acıklıcam..anelka dan baska transferlerimde oldu ve gidenlerde oldu;) bu sene kadrom cok iyi sampiyonlar ligi 3. ön elemede Celtic rakibim oldu ilk mac deplasmanda ve cok güzel bi sonuc oldu:)**
nouman_cr9 MANCHESTER CİTY TRANSFERLERİM: Diego Capel(kira) Pichu Atienza(kira) Nicolas Anelka Manuel Pasqual Aaron Niguez
Roy Keane Aynn bnde aynı fikrdym numanla kariyeri burda paylaşmamayı düşünüyorus üsülerek söylüyorum:(:(
Mert__ MOUTİNHO DA SON..!! Geçtigimiz gunlerde tottenham ekibi gelecegin yeni deco'su olarak tabir edilen moutinho transferini sonlardırdı.Genc oyuncu bir İngiliz ekibinde oynamak istiyorum yonunde yorumlar yapınca bir cok ekib peşine düşmüş lakin Tottenham ekibi kararlılıgını gosterip bu oyuncuyu renklerine katmıştır.Moutinho daha yasının cok genc olmasına ragmen cok soguk kanlı bir tecrubeli oyuncu edasıyla ortasahayı toparlama ozelligi ile on plana cıkarıyor.Moutinho ustun teknik ozellikleri kadar hızı ve bitiriciligi onu bir gizli forvet gibi gösteriyor.Moutinho yeni takımında Robbie keane'den kalan 10 numaralı formayı giyecek yeni takımında basarılar diliyoruz bol gollu bir sezon bekliyorz..
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: nouman_r17 ben artık yazmamayı ciddi ciddi düsünüorum qerekli ilgi olana kadar:( numan yapma bea takma sen bak benim kariyerede fazla yorum yapmıyolar sen yaz bız yorum yazarız:)
nouman_cr9 **bilmiyorum ya sitenin kalitesi iyice düstü:( herkes kendi cıkarını düsünüyo...kmseye yorum yapmadan yorum istemsini biliolar ama:( **