nouman_cr9 **transfer döneminde oldugumz icin ss yok ama hazrlk maclarını toplu halde koycgz;) bu arada bombayı patlattım.ünlü bi forwet aldım ve cok faydalı olcagını hazılık macında anladım:)** **kim olabilir???:D**
nouman_cr9 **kariyerimiz dewam ediyor simdi ss ler hazırlık macı ve güzel transferler oldu onlardan...**
nouman_cr9 ANELKA ESKİ TAKIMINDA!!!! ANELKA MANCHESTER CİTY' E 23 MİLYON STERLİN E TRANSFER OLMUSTUR...
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: tss_hami bir bomba transfer daha bekliyoruz.ilk haftada yenilmen kötü olmuş. haklsn kötü oldu ikinci macımda liverpool'la takımın birbirine alışma sureci bile kalmıo nerdeyse:(hazırlık macıda oynayamadım fazla bu bi sorun oldu benm için ..