Orjinal Mesajı Yazan: Mert__
Arshavin transfer etmeyi dusunuyorum arkadaslar siz ne dersiniz?
Mert_ eğer Kayserispor kariyerime bakarsan orada parlayabilecek birkaç isme ulaşabilirsin.defans almak istersen Frederic Duplus'u öneririm.çok kaliteli bir geç yetenek,sende nasıl çıkmış bilmem.
Arshavin ise,kimisinin kariyerinde asist kralı,benim kariyerimde ise tabir-i caizse kocaman bir "0" idi.açıkçası yetenekleri üst düzeyde olmasına rağmen şansına kalmış diyebilirim.