gayet renkli bir kariyer sezonu olmuş.tebrikler.M.City'nin yakaladığı ne olursa olsun başarıdır.en azından sonraki yıllar için temel atmıştır ve bundan sonra eksiklerini tamamladıkça şampiyonluklar da yaşayacaktır(mesela önümüzdeki sezon şampiyonlukta iddialı görüyorum ben M.Cty'i)
Mert_ için şanssız bir sezon olmuş açıkçası.Tottenham'da sistemi oturtup kemik bir kadro kurması gerekli ve bunu başaracağına inanıyorum.
Rebelliousboy için henüz yorum yapamayacağım,zira takımın başına yeni geçmiş.hepinize başarılar diliyorum.