Mert__ **ya mesela liverpool suan 6. 39 puanı war vest ham 13. 35 puanı war:D bend o aralardayım yani :D**
nouman_cr9 **ewet ya ama mert bayadır yenilmio bildigim kadarıyla:D hep boyle olur insallah ama buqun cok zevkliydi:D**
nouman_cr9 CHELSEA' yi de deplasmanda maglub ettik sorarım size bu takım sampiyon olmayı haketmiyormu..:D:o
Mert__ daha yenilmedk!! ii oynayan taraf bizdik sonuc cok farklı olabilirdi ama liverpool bu beraberlige sukrettik::)
nouman_cr9 **kariyermiz dewam ediyor ama cok ilginc bi qelisme oldu...D: sürpriz haber azzz sonraa!!!!!**
nouman_cr9 artık puan farkı acıldı bnde kaybetmemeye yerimi saglamlastırmaya oynuyorum ve 3.lük garanti oldu...:) yinede üzgünüz kacan sampiyonluk icin!! MANCHESTER CİTY:3 MİDDLESBROUGH:2 WİGAN:0 MANCHESTER CİTY:0
Mert__ Adanın bir diger köklü klubu tottenham son 3 lig macını kaybettikden snra goreve Mert Kuroglu'nu getrdi.Yeni görevinde basarılar diliyoruz..
nouman_cr9 **ya cok ilginc oldu:D sezon ortası oldugundan klübler buldugu menajeri kapıyo:D mert e de cok iyi oldu bnce tottenham da iyi bi yerde bitirdi:D:D**
nouman_cr9 FA CUP FİNAL: Bu kadar sanssızlık olmaz ya 2 kupadada finale kadar qeldim ama sanssızca yenildim:( bianchi yoktu eksikligini hissettik nyse bu sezon boyle bitti ins. önümüzdeki sezonlar basarılı olcam:)
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: RebelliousBoy Numan büyük takımları birer birer yenimşsin tebrikler..Mert yeni takımında başarılar;) tskler:)
nouman_cr9 2007-2008 Premier lig sona erdi....İnsallah yeni sezonda karsınızda olcaz:D bizi izlemeye dewam edin.. iste son puan durumu: