Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: redthedevil 5 e katlanırda ona katlanması biraz zor esprimiydi peeeeh:confused:
nouman_cr9 **KARİYERİMİZE yeterince ilgi qelmedigi sürece YAYINLAMAMA KARARI ALDIK....** **nouman_r17,Rebelliousboy,Mert__**
nouman_cr9 **sadece biz degil sertac herkesin sorunu keske herkes yapsa bole kimse aradıgını bulamasa anlarlar belki:(:mad: **
_Mokoena_ Klandaşlarım:D Bırakın; izleyenler yeter. Bizle ilgilenmeyen bizi ilgilendirmez;) Yanlışmıyım??
Mert__ **biz sadece bu site için oynamadıgımızı ispatlmaya calısıorz birazda sertac.biz sadece burda yayımlayarak arkadasların bilmedigi bi nebze eksiltmek için bu işi yapıorz.kimse ilgi göstermiyorsa ki ole gerk yoqq..**
nouman_cr9 **aynen katılıorum amacımız kendi yasadıgımz biseyleri sizede duyurmak yorumlarınızı önerilerinizi almaktı....bi zmanlar**
_Mokoena_ Evet arkadaşlar; anlıyorum sizi. Hem de bu kadar zor bi işi yaptığınız için biraz emeğe saygı duyulmalı ama napalım :S Nese kararınıza saygı duyuyorum;)
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: _Mokoena_ Evet arkadaşlar; anlıyorum sizi. Hem de bu kadar zor bi işi yaptığınız için biraz emeğe saygı duyulmalı ama napalım :S Nese kararınıza saygı duyuyorum;) tskler arkadaslar..
Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ bende kararınıza saygı duyuyorum arkadaşlar sanada tesekkur ederiz tarık bizi anladıgın için ;)
Ottoman Orjinal Mesajı Yazan: Mert__ Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ bende kararınıza saygı duyuyorum arkadaşlar sanada tesekkur ederiz tarık bizi anladıgın için ;) ne demek mert dost kara gün içindir;)