**Mokoena:**Bravo güzel gidiyorsun..daha önce yazmıştım,tekrar belirteyim kadronu görmek istiyoruz..;)
**Canerati:**Bursa toparlanmış,iyi gidiyo,sevinçliyiz!:) deniz baykara ve ahmet kuru iyi transferler ama,volkan ve ömer aysanı niye sattın ya,çok iyi iki bek oyuncusu..yani seni oldukça iyi idare ederlerdi,ki ömer aysanı sezon ortasında falan gs bjk istemeye başlıyo...neyse vardır bi bildiğin..:)
**Karems:**Fatih gene de iyi başlamışsın,korktuğun gibi olmadı bak;)..Yalnız San Roman niye bu kadar pahalı gelmiş anlamadım,ben 12 K ya almıştım ya :confused: ...senden de takım kadronu istiyoruz..
Son olarak hepinize başarılar arkadaşlar,,takip edicem bu kariyeri,,daha da zevkli bir hale gelmesi dileğiyle ;)...