Orjinal Mesajı Yazan: Canerati10
sertaç maçı izledi sanırım.o yorumlasın
Tamamını izlemedim; ama çok atakları yoktu.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
GALATASARAY KLASİĞİ
%5C01.jpg)
Aslan, evinde ağırladığı Ankaraspor'u rahat bir skorla geçti. Maçın başında Ankaraspor Galatasaray'dan kiralık yıldızı Necati ile öne geçti. Daha sonra da yüklenen Ankaraspor'a Orkun engel olunca Galatasaray, büyük takımlığını gösterdi ve maçtan 4-1 galip ayrıldı.
Ankara Baskısı
Ankaraspor bi ara Galatasaray'ı bunaltsa da Orkun'u geçemedi. Aslan, daha sonra yeni transferleriyle sonuca gitti.
"Maçın Hakkı Bu Değildi"
Maçtan sonra Ankaraspor teknik sorumlusu Sertaç Argat: " Maçın hakkı bu değildi. Biz daha baskılıydık; ama Galatasaray gibi büyük bir camiaya yenildiğimiz için de bi eziklik hissetmiyoruz. Skor önemli değil, oyundan memnunum "dedi.
Yeni Transferler Göz Doldurdu
Hem Ankaraspor'da hem Galatasaray'da yeni transferler göz doldurdu. Özellikle Galatasaray'da Nonda ve Bouzid'in gol de atmaları dikkat çekti.
