Takımınız biraz sükse yapsın, Avrupa maceranız biraz olsun o zaman görürsünüz geliyormu gelmiyor mu :) Ben G.Saray ile sadece Ş.Ligine katılıp gruplardan elenmeme rağmen veya UEFA'ya gidip 2.turda elenmeme rağmen bir çok oyuncu geliyor.
---
Bu oyunculara dikkat
Yannis Tafer - Bordeaux ; 17 yaşında.. Gelişmeye açık bir oyuncu.. Forvet
Dudu Cearense - CSKA Moscow ; 25 yaşında.. Müthiş bir oyuncu, 1.7.2009da sözleşmesi bitiyor.
Elias Wagner - 17-18 yaşında.. Gelişmeye açık.. 1.7.09 tarihinde sözleşmesi bitiyor.
Nizamettin Çalışkan - Vestel Manisa ; gelişmeye açık bir oyuncu.. Ücreti oldukça makul..
Mika Ääritalo - T.Turku ; 21 yaşında.. Gelişebilen oldukça yetenekli bir oyuncu.. Ücreti çok düşük..