_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: crazyboy_eren Sertaç bişey soracam..Bu yeni Jamaika'lı adamın neden ücreti ve aldığı maaşı karaladınki:D? Batu'ya özendim:D İnsanlarda merak uyandırmak hoş:D:D Orjinal Mesajı Yazan: _ottoman_ başarılar :d sertaç benzemez valencia ya bu takım:D Sorun değil. İnş bunun da altında kalkacaz;)
TuNdRaLoWeR Bakalım devam etsede çatlıcez:D Bide Sertaç bırak bu ayakları söyle işte kaça aldığını hakkaten çatladım:D
karems 1 senedeyiz ancak bi problem var sertaç 1.5 hafta gibi bi süre online olamıcekmiş nasıl yapacgız belli diil sanırım ara verecegiz..:confused: :confused:
kurdt Yok ben bi regen çıkmışta ilk senede öyle bir regen çıkmasına pek ihtimal vermiyorum dicektim :o Ama doğruysa da çok şanslısın :)
_Mokoena_ Orjinal Mesajı Yazan: karems 1 senedeyiz ancak bi problem var sertaç 1.5 hafta gibi bi süre online olamıcekmiş nasıl yapacgız belli diil sanırım ara verecegiz..:confused: :confused: Böyle bi durum var. Sanırsam ben tatile alcam Fatih abi ve Caner abi devam etcekler. Ben de wireless bulabildikçe katılmaya çalışcam:D
karems Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Yok ben bi regen çıkmışta ilk senede öyle bir regen çıkmasına pek ihtimal vermiyorum dicektim :o Ama doğruysa da çok şanslısın :) Bende ihtimal vermiodum hatta inanamadım batuhan ama çıktı yalan söledigimi düşünüyosanız sertaça ve canere sorabilirsini haa eger hile yaptıgımı düşünüyosanız bunun imkansız oldugunu ve hayatta böle bişeye girişmeyecegimi gönül rahatlıgıyla söleyebilirim ki eger hile yapsam nasıl yapacam oda ayrı bi soru işareti varsa bilen sölesinde yapayım çnk 1.5 aydır parasız bi klüpte duruyorum.
kurdt Orjinal Mesajı Yazan: karems Orjinal Mesajı Yazan: Batuhanry Yok ben bi regen çıkmışta ilk senede öyle bir regen çıkmasına pek ihtimal vermiyorum dicektim :o Ama doğruysa da çok şanslısın :) Bende ihtimal vermiodum hatta inanamadım batuhan ama çıktı yalan söledigimi düşünüyosanız sertaça ve canere sorabilirsini haa eger hile yaptıgımı düşünüyosanız bunun imkansız oldugunu ve hayatta böle bişeye girişmeyecegimi gönül rahatlıgıyla söleyebilirim ki eger hile yapsam nasıl yapacam oda ayrı bi soru işareti varsa bilen sölesinde yapayım çnk 1.5 aydır parasız bi klüpte duruyorum. Yanlış anlama abi ya :) Gerçekten sana olan olay milyonda bir gibi birşey o yüzden çok ilginç çok şanslısın aynı zamanda:) Ben olsam hemen bir takıma kiralayıp (18'ine kadar ) tecrübelenmesini beklerdim.Gelincede zaten alsana Henry :p Tekrar başarılar.;)
karems hile olabilecegini düşünülmesi bile acaip canımı sıktı.zaten pamuk ipliyle duruyorum klüpte cidden böle düşünülüyorsa çok ayıp ediyorsunuz.:mad:
TuNdRaLoWeR Beyler aranızda Fatih Abi'nin hile yaptığını düşünenler olabilir..Doğaldır oyunun başında regen adamlara rastlamak doğal değildir..Fakat şunu söyliyim benim tanıdığım Fatih Abi kadar dürüst bir kişilik yoktur..O yüzden içiniz rahat olsun..Teşekkür ediyorum..Kariyerin devamında Allah Fatih Abi'ye sabır versin diyorum:)(Para yok klüpte 0:))
karems düşünsenize adam burda bu kadar konu oldu oyunda neler yapacak kim bilir.:) Eyw eren düşüncelerin için çok teşekkür ederim. Batu gerçekten milyonda bir bi olay bende hala şoktayım ve kaç kere sertaça canere bakın bi gerçekmi dedim:confused: :cool: