How.44 saolasın dediğini yaptın :)...bursa maçı kötü olmuş yazdığın başlığa katılıyorum dünya adaletsiz :D
_Mokoena_ Sezon bi başlasın:D Benim ilk maçım GalataSaray ile , Fatih abinin Sivas'la ve Caner abinin Ankaragücü ile:D:D
TuNdRaLoWeR Sertaç bişey soracam..Bu yeni Jamaika'lı adamın neden ücreti ve aldığı maaşı karaladınki:D?
karems İlk maçımızı Sivassporla bakalım neler olacak çok heyecanlı bi maç olacak bu gece başlıcez inş. lige
karems :cool: hangi takıma başarılar diliyosun :) benim takımı pek seven yok başkan bile bakmıo bana ne yaparsan yap dio görevi bırakmayı bile düşündüm ama bana yakışmaz düşeceksemde yükseleceksemde İBB. takımım olacak kalacak.
How.44 Fatih biz senin yanndayız kardeşim...Sürpriz yapmanı bekliyorum ben şahsen :)...Öyle kendini umutsuzluğa kaptırma!! Güvenimiz sonsuz!..;)
karems sağol kardeşim destegin için gerçekten bunları duymak güzel:):) oyunda bişey var klüp başkanı resmen unuttu beni hiç bi istegimi kabul etmio aldıgım oyuncuları sürekli kötülüo garip bişiler var ama bakalım ilk maçımızıda belli olacak ne oldugu.
karems valla bende Kadir topbaşı çağırıomda adam telefonlara bile çıkmıo acele bi şekilde başkan değişikligine ihtiyacımız var imza kampanyası başlatıyorum K.T.Gitsin diyenler 1 K.T.Kalsın diyenler 2 yazıp göndersin....:)