NeFaKo bu arada bi şey diyecem ibb finans sorunu ile ilgili ben 2013 yılındayım ibb en zengin kuluplerde 10. sırada tahmini bütce 302mn ytl sadece 1 tane süper lig 2 tane Fortis Türkiye kupası bi tanede süper kupa aldı az kupada finans düzeliyor
karems Orjinal Mesajı Yazan: NeFaKo bu arada bi şey diyecem ibb finans sorunu ile ilgili ben 2013 yılındayım ibb en zengin kuluplerde 10. sırada tahmini bütce 302mn ytl sadece 1 tane süper lig 2 tane Fortis Türkiye kupası bi tanede süper kupa aldı az kupada finans düzeliyor Tamam bu sene hepsini hallederim arkadaşım.:rolleyes: Bilgiler için teşekkür ederim bunları başarmaya çalışacagım.
Canerati10 **Önemli Duyuru: **Sertaç'ın müsait olmaması sebebiyle bu akşam kariyerimize devam edemiyoruz.yarın kaldığımız yerden devam edeceğiz.
nouman_cr9 **dewamını bekliyoruz.. ibb de insallah finansı düzeltir keske piatti fln gibi en azından bi tane para edecek adam alabilme imkanın olsaydı Fatih abi:(**
karems keşke alabilseydim numan ama o transferlerin oldugu zaman param 0 dı sonradan bikaç güzel oyuncumu sattım da öle param oldu ancak ondan sonrada genç adam alamadım artık regenlerden alacam malesef.
_Mokoena_ Arkadaşlar özür diliyorum herkesten. Dün internette olamadım. Bu akşam inş. kaldığımız yerden tüm hızımızla devam edicez;)